1- نام و نام خانوادگی: خضر حسینی فرد
مدرک تحصیلی: لیسانس پرستاری
سابقه کار:29 سال
2- نام و نام خانوادگی: حسین حاجیانی (1).jpg)
مدرک تحصیلی: لیسانس پرستاری
سابقه کار:25 سال
3- نام و نام خانوادگی: سهراب خواجه
مدرک تحصیلی : لیسانس پرستاری
سابقه کار: 9 سال
4- نام و نام خانوادگی: لیلی مظفری.jpg)
مدرک تحصیلی : لیسانس پرستاری
سابقه کار:17 سال
5- نام و نام خانوادگی: سیده شریفه حسینی نژاد
مدرک تحصیلی : لیسانس پرستاری
سابقه کار:15 سال
6 - نام و نام خانوادگی: فاطمه شکوهی
مدرک تحصیلی : لیسانس پرستاری
سابقه کار:12 سال
7- نام و نام خانوادگی: نسرین گودرزی
مدرک تحصیلی : لیسانس پرستاری
سابقه کار:19 سال
9- نام و نام خانوادگی: روح انگیز انصاری
مدرک تحصیلی :لیسانس پرستاری
سابقه کار:15 سال
شرح وظایف:
- کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز بهداشتی درمانی توانبخشی
- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری مشارکت و همکاری
- برنامه ریزیهای آموزشی کارکنان، دانشجویان ، مددجویان / بیماران
- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان / بیماران
- تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد ....واحدهای ذیربط
- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب درواحدهای ذیربط
- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (مربوط به کارکنان مددجویان / بیماران، محیط و ....) و اقدام جهت حل آنها
- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف
- شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر
- شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی ، رفاهی، توانبخشی و ...
- تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها(تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و ...
- هماهنگی درارجاع مددجو به خانواده، مرکز بهداشتی، درمانی، توانبخشی و ...
- نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری(رعایت مقررات اداری / رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و...
- نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزرا مناسب(چک لیست و ...
- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط بمنظور حصول اطمینان ازحسن ارائه خدمات ، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
- ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها
- ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار(بیماران بد حال، پذیرفته شد، ترخیصی، فوت شده و....) وگزارش به مافوق
- همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی / بررسی رضایتمندی مددجویان/ بررسی رضایت مندی کارکنان
- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستار
- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و ....
- انجام امورات بیمارستان در ساعات غیراداری و تعطیل توسط سوپروایزر مورد نظارت قرار میگیرد.
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
- ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
.png)
.jpg)